Upcoming Workshop

Kane and I are presenting a basic outdoor portraiture workshop in a few weeks time (Oct 11th). We've currently got 8 places left, so I thought I'd open it up to the local flickr crew too.

View all photos taken: Tuesday, 29th September 2009, This photo: 9:57pm

Next Photo: The Egg Thief

Comments

  • [ Kane ] said:
    Please PM me or Dave with Name, Mob, Email and number attending etc.
  • aramisfirefly said:
    I told Kane I'd come along as paying member too ;)
  • David de Groot said:
    Cool :) Hmmm, might have to make one (or more) of my famous cakes for it ;-)
  • [ Rodelicious ] said:
    would be great if there's a video dave.
  • SkattyKat said:
    I am very interested - but need to check if I will be right for then - hope there aren't too many staying up late or viewing too early in the morning lol
  • David de Groot said:
    I'm sure we could squeeze you in Kath :)
    We're considering that, but probably not for this session.
  • SkattyKat said:
    lol Dave Thank you :-) It is for the "absolute" beginner isn't it?
  • jaclyn_teh2000 said:
    i.c.. I cant join.. hee hee.. too far for me..
  • bradchiplin said:
    I'm very very interested in doing something like this (and was kinda hoping that this was on the saturday), but unfortunately won't be able to do the sunday. Definitely let me know if you're considering doing this again though!
  • looby88 said:
    its almost but not quite, tempting to come for the tea and cakes, as for taking pics of girls.. nah !!
  • CAUT said:
    Hi David, this sounds very interesting. I would like to attend (I'm not sure if have to work that day). If so, when & where can we pay?
    Thank you.
    Cheers
  • suburbanvoodoo said:
    15 bucks????
    Surely you and Kane are worth more than a lousy 15 bucks Dave ? :-)
  • Pete Smyth Photography said:
    I have sent of my interest to dave's email
  • David de Groot said:
    Yep, that's the plan Kath :)
    :)
    No probs Brad. :)
    Cheapest tea and cakes you'll find around ;-)
    We're taking payment on the day, flick me your contact details and I'll reserve a spot for you. :)
    Well yes, BUT, this being our first one, we're mostly just covering costs this time around.
    Got it and marked you in :)
  • [ Kane ] said:
    Guys, we have have a great response to this post, and we might have reached our limit of 25 attentees, (we only had 5 spots left)
    Please keep responding with interest ... we will run future workshops, so you wont be left out ....
    Once we get home tonight and check our emails etc, we will have final numbers....
    Thanks, talk to you all soon.
    Kane and David.
  • Mitch Lahey said:
    Damn I'm a little too late. Looks great, have fun who was selected ;)
  • cookie_c73 said:
    Saw this in time but I will be away that weekend unless you are having the workshop in maroochydore!
    Would love to attend any sort of workshop by you guys at some stage though, maybe I should join the Australian Photography Forum.
  • SkattyKat said:
    Can you pm on iphone? That will teach me to jump in first &check detail later lol. Or set up email on here too
  • andrew katic said:
    i am keen if you still have a spot left or if someone pulls out.thanks
    i sent details to kane
  • [ Kane ] said:
    Thanks everyone for the support and the response, this has been fantastic, David and I are putting the final touches on the hand outs etc... should be a fun day.
    We now have 25 spots filled!
    We will look at running the workshop again. I have decided to form a Flickr Group so we can discus ideas etc.
    www.flickr.com/groups/brisbane-workshops/
    I will send out an email shortly with all details.
    Thanks again.
  • David de Groot said:
    Cancelled due to bad weather - new date will be announced shortly.
    Cancellation
  • SkattyKat said:
    you just wanted to keep the cake to yourself David !!
  • David de Groot said:
    Weeeellll now that you mention it ;-)